zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Aleksandrowie Łódzkim

Rada Miejska w Aleksandrowie Łódzkim Transmisje z obrad Rady

VIII sesja Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim.

Czas publikacji: 109 dni 15 godzin temu
Długość nagrania: 01:30:25
Liczba odtworzeń: 179
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie VIII sesji Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim

Punkt 1: Otwarcie sesji

Sesja rozpoczęła się o godzinie 13:00. Przewodniczący Rady Miejskiej powitał burmistrza, sekretarza, skarbnika oraz radnych.

Punkt 2: Sprawdzenie obecności

Na sesji obecnych było 20 radnych, co zapewniło quorum do podejmowania decyzji.

Punkt 3: Wybór komisji uchwał i wniosków

Proponowani do komisji zostali radni: Mieczysław Dominowski, Ewa Gemza i Leszek Janowski. Wszyscy wyrazili zgodę. Komisja została powołana jednogłośnie.

Punkt 4: Przyjęcie protokołu z VI sesji

Protokół z VI sesji został przyjęty jednogłośnie przez radnych.

Punkt 5: Przyjęcie protokołu z VII sesji

Podobnie jak w przypadku VI sesji, protokół z VII sesji został przyjęty jednogłośnie.

Punkt 6: Sprawozdanie burmistrza z działalności

Burmistrz Jacek Lipiński przedstawił sprawozdanie dotyczące realizacji inwestycji, w tym budowy sieci wodociągowej w Karolewie i Nakielnicy oraz budowy ciągu pieszo-rowerowego. Zaznaczył, że gmina jest na etapie realizacji wielu ważnych projektów, w tym instalacji fotowoltaicznych i wymiany oświetlenia na energooszczędne. Burmistrz podkreślił również znaczenie pozyskiwania środków zewnętrznych na inwestycje.

Punkt 7: Interpelacje radnych

Nie wpłynęły żadne interpelacje, co pozwoliło na przejście do kolejnego punktu obrad.

Punkt 8: Zmiana porządku obrad

Wprowadzono zmiany do porządku obrad, dodając nowe uchwały dotyczące pomocy finansowej dla Powiatu Zgierskiego oraz stwierdzenia ważności wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej.

Punkt 9: Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu

Pani skarbnik przedstawiła zmiany w budżecie, które obejmowały zwiększenie dochodów i wydatków o kwotę 905 426,62 zł. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 10: Przyjęcie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi

Uchwała dotycząca współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi na rok 2025 została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 11: Przyjęcie uchwały dotyczącej wyposażenia PGKiM

Uchwała dotycząca wyposażenia PGKiM w majątek została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 12: Przyjęcie uchwały w sprawie nowych przystanków komunikacyjnych

Uchwała dotycząca lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 13: Zmiana uchwały w sprawie przystanków komunikacyjnych

Uchwała w sprawie zmiany przystanków komunikacyjnych została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 14: Pomoc finansowa dla Powiatu Zgierskiego

Uchwała dotycząca udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Zgierskiemu na budowę ciągu pieszego w Ruda Bugaj została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 15: Stwierdzenie ważności wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej

Uchwała stwierdzająca ważność wyborów do Młodzieżowej Rady Miejskiej została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 16: Odpowiedzi na interpelacje radnych

Nie było interpelacji do odpowiedzi.

Punkt 17: Zapytania, wolne wnioski i informacje

Radny Bartosz Zalega poruszył kwestię sytuacji w Zakładzie Opieki Zdrowotnej. Pani sekretarz przedstawiła informacje dotyczące nowego dyrektora SPZOZ-u. Radny Leszek Janowski zaprosił na jarmark świąteczny w Rudzie Bugaj. Radny Mieczysław Dominowski dopytał o stan realizacji remontu szatni w Szkole Podstawowej nr 3.

Zakończenie sesji

Przewodniczący Rady Miejskiej zamknął VIII sesję, zapraszając radnych na kolejną sesję zaplanowaną na 19 grudnia.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje